.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۴۲ پرونده تخلف تبلیغات انتخاباتی در مازندران تشکیل شد
دادستان ساری از تشکیل بیش از ۴۲ پرونده تخلف و جرایم انتخاباتی در استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، حجت الاسلام اسدالله جعفری صبح جمعه در نشست با خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استانداری مازندران با بیان اینکه با مراقیت هایی که انجام شد بسیاری از تخلفات دوران تبلیغات با تذکر و ارشاد حل شد اظهار داشت: در دوران تبلیغات بیش از ۴۲ پرونده در استان تشکیل شده است و این پرونده ها در شعب رسیدگی به جرایم انتخاباتی در حال رسیدگی است.

وی با بیان اینکه در روز انتخابات تاکنون جرایم خاصی گزارش نشده است اظهار امیدواری کرد تا شاهد تجلی و حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم و این مشارکت سبب یاس دشمنان شود.

حجت الاسلام جعفری، درباره تخلفات فضای مجازی با اشاره به شناسایی کانال های تلگرامی پرمخاطب تصریح کرد: دو سه مورد تخلف شامل توهین و تخریب پرونده سازی شد و در حال رسیدگی است.

دادستان ساری درباره جرایم خرید و فروش آرای در روز انتخابات نیز گفت: گزارش هایی درباره خرید و فروش آرا داشتیم اما هنوز اثبات نشده است و مشغول بررسی و تحقیقات قضایی در این زمینه هستیم.

وی با بیان اینکه در زمینه خرید وفروش آرای تا این لحظه پرونده ای در استان تشکیل نشده است تصریح کرد: اما گزارش هایی به ما داده شده و دستورات قضایی برای بررسی و تحقیقات صادر شده است.

وی تاکید کرد: خرید و فروش آرا جزو جرایم مهمی است زیرا رای مردم باید محرمانه باشد و درست نیست با تطمیع آرای مردم را از مسیر درست خارج کنیم./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.66 seconds.